Sapte din zece romani din mediul urban si cu acces la internet asteapta in mod deosebit campaniile de reduceri de Black Friday si Craciun pentru a achizitiona produse in perioada urmatoare si doar 3 din 10 respondenti s-au aratat neinteresati de campaniile de discount, facand cumparaturi in mod uzual in perioada anterioara Black Friday (septembrie – noiembrie 2018), arata un studiu realizat de GPeC impreuna cu Eureka Insights, scrie smark.ro.
Potrivit studiului, romanii intentioneaza sa cheltuiasca cel mai mult pe produsele din gama IT&C (aptopuri, telefoane si tablete, TV / Audio-Video / Foto, Electrocasnice si multe altele).
Vacantele si calatoriile reprezinta cea de a doua categorie importanta pentru care romanii sunt dispusi sa cheltuiasca aprox. 1.460 lei in perioada urmatoare.
Urmatoarele tinte ale cumparatorilor sunt produsele din categoria Auto & Moto, printre care politele RCA, produsele din categoria Home & Deco, dar si articolele de vestimentatie si cosmeticele.
Datele au fost colectate in luna septembrie 2018, iar studiul a fost facut pe un esantion de 407 persoane – femei si barbati din mediul urban, cu varsta de peste 18 ani si cu acces la internet.
Cu reinnoirea sau crearea politei RCA te ajutam si noi. Tot ce trebuie sa faci este sa vii in agentiile Smith&Smith din Bucuresti sau din tara.
Te asteptam!
Smith&Smith - institutie de plata - transfer de bani
sursa foto: pixabay.com